kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Tuesday 2 October 2012

bel 120

bismillahirohmanirrohim..

alhamdulillah selesai sudah paper yang pertama..seriously nervous mengalahkan nak jawab spm..pmr..upsr...(hee~~) soalannya boleh tahan..apa yang boleh tahan aku pun tak tahu..boleh tahan susah dan boleh tahan senang kot (hee~~) berharap sangat aku pas...risau jugak rasanya...
hmmm..nak dijadikan cerita.. jawapan yang perlu ditulis dalam answersheet tu aku tak tulis..hoi ! aku ingatkan kertas soalan pun kena hantar..so aku jawab la dalam kertas soalan tu je...
masa dah tamat kertas anda akan dikutip.... ha ! kemudiannya pengawas exam tu kata dia akan kutip answersheet je? hey..jawapan aku dalam answersheet tu nak buang kemana?? dah penat-penat aku tulis takkan nak buat bungkus nasi lemak ??? (hee~~) muka aku masa tu tak tahu nak cakap apa.. pucat rasa macam seminggu tak berak kot ! (hee~~)
kesudahannya... pengawas exam tu ambil sekali paper soalan yang aku ada tulis jawapan tu.. huh..alhamdulillah ! barulah rasa lega bagai baru melepaskan hajat yang seminggu tak lepas tu.. (hee~~)
nasib baik kan......
so conclusion yang aku membebel panjang-panjang kat sini adalah...janganlah kita begitu cuai dalam melakukan sesuatu perkara tu..do it slow by slow..step by step..no need to rushing-rushing okay! (hee~~)
pengajaran juga untuk aku supaya jangan nak gopoh sangat okay..tanya lah kalau tak tahu.... malu bertanya sesat jalan..( tak de pepatah lain ke?) (hee~~)
oklah tu je nak cakap kat sini..doakan aku untuk paper2 seterusnya.. bio103..phy130..chm138..ctu101..mat117..

wassalam...

No comments:

Post a Comment