kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Wednesday 17 October 2012

kesal !

bismillahirahmanirahim...
haish... tragedi oktober !
kisahnya begini.. on the way aku nak balik umah... first-first..everything went smoothly.. but suddenly..something bad happen to me..hmmm... dah nak smpai umah dah ni... then i request pakcik bas tu to stop me at the bustop near my house area.. tup2!... he said that the bus cannot stop here.. the road is two line! what the hell are u talking about?! actuallly got bus stop there ! so why cannot stop the bus at the bus stop ?????? boleh pulak pakcik tu cakap ''awak banyak-banyak cakap ni awak bawa la sendiri bas nih..'' hoi..why so rude are u behave? kesal sungguh aku.. kalau pakcik apek or pakcik india ke aku takdelah kisah sangat..but he is malay okay ! sebab tulah sekarang nih sesama bangsa memusnahkan bangsa sendiri..hemm...kesal sungguh lah.. hargghhh...the worst thing..he stop me at bukit tinggi which is about 5++ km from my house.. huh..and  the area he stop me was so dark and got so many bad thing can happen to me with the area full of fierce dogs plus the drunk chinese people there..huh i truly mad with u ! rasa nak sumpah bagai ! luckily my heroes come which is my beloved father..thank you dad!  lebiu <3      
 aku hope sangat..one day allah bagi petunjuk kat pakcik bas tu supaya berubah... hope he will think the others feeling also...dont be selfish ya pakcik yea.. !
this is the bus !!


wassalam..                                                

No comments:

Post a Comment