kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Monday 29 October 2012

dslr dan smart phone

bismillahirahmanirahim....

alhamdulillah..setelah sekian lama aku impikan dan sangat-sangatlah aku idamkan...dapatlah jugak aku sebijik DSLR... huh ! RM2**** , CANON EOS 650D...memang dah lama dah aku simpan..and finally..dapat la jugak..seriously..aku puas..puas membeli...semuanya hasil titik peluh aku selama ni..memang akan sentiasa aku ingat sampai bila-bila... !
kepada kamera digitalku yang lama..jangan sedih-sedih...jasa awak akan tetap saya kenang.! awak jaga diri tau ! sayang awak sangat-sangat  ! (hee~~)
tapi.... ada satu lagi yang belum aku dapat...SMARTPHONE !... hmmm...bajet dah lari dah..so need to find a job lah kan kalau nak masyuk !! tapi cuti sebulan je..rasa macam nak berehat dan bersantai je kat rumah...tapi bosan jugak sebenarnya...hmmm..dilema lah ! nak minta kerja kat tempat lama rasa macam bored je..nak juga rasa tempat kerja lain pulak ! so????!!!!

wassalam...

No comments:

Post a Comment