kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Monday 29 October 2012

aku sombong ?!

bismillahirahmanirahim...
assalamualaikum...

aku sombong?! aah..thats true i think because i dont easily layan orang dengan sewenang-wenangnya.. i mean sangat-sangat lah memilih seorang kawan. yes , i agree with the quote said that berkawan biar seribu bercinta biar satu.. tapi kalau kawan yang beribu tu tak mendatangkan faedah malah membawa kemungkaran tidak salah lah kan kalau kita menjauhkan diri darinya...hmm..kemungkaran yang macam mana tu? banyak sebenarnya..depends la pada kita nak tafsir macamana...
tapi..hidup ini jangan mencari musuh kan ? so.. bukan niat untuk bermusuh dengannya tapi hanya sekadar menjauhkan diri..tapi bagaimana pula jika niat itu disalah ertikan? i mean he or she think that i dont want to be friend wif him or her just because AKU SOMBONG ?! hey..its not sombong okay !
so..jangan mudah mengatakan sesuatu kepada orang..dont easily judge people..sometimes semuanya ada hikmah..dont judge a book by its cover because it is just the cover was so terrible but inside was so nice..perbaiki diri sendiri baru lah melihat yang lain...aku juga berharap yang aku tidak mencari musuh dan semoga semuanya dapat memahamiku....

#tidak memahami ?!

wassalam...

No comments:

Post a Comment