kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Tuesday 2 October 2012

NUR ?!

bismillahirahmanirrahim...

apa sebenarnya yang aku nak bercerita nih..hmm..''nur''... sebenarnya aku merindui nama ini  dipanggil..sebenarnya aku lebih senang dipanggil dengan panggilan eyda.. kerana aku dah biasa dah dengan nama tu dan rasanya tak janggal kalau orang panggil aku nama tu... rasanya panggilan tu menggambarkan aku...segala tingkah laku dan perwatakanku semuanya memang sesuai dengan nama eyda tu...
tapi kenapa pulak aku sibuk-sibuk nak rindu nama tu ??? buang tabiat apa budak nih ?? x pasal-pasal nak rindu-merindu berjiwang karat bagai nih... (hee~~)
ha...begini ceritanya... pada suatu hari sang kancil bertemu dengan sang buaya...eh ! dah2 merepek tu... ~~sudah cukup cukup sudah~~ (hee~~) serius-serius !
emm..sebenarnya waktu aku kerja dulu..di stesen petronas terkemuka , affandi hill side (kemuka lah sangat..hee~~) aku dikenali dengan panggillan nur..sebab ramai sangat yang bernama eyda kat situ..jadinya aku dipanggil nur..tapi  kadang-kadang je nama tu dipanggil sebab keluar satu lagi nama famous yang tak payah la aku sebut kat sini... x penting pun.. (sebenarnya sebab nama tu tak best..hee~~)
okay...aku mempunyai sorang kawan nih..nak mention nama dia sikit...MOHD ASYRAF.. dikenali sebagai mat tapi aku lebih suka panggil dia asyraf...(hee~~) dia lah orangnya yang sampai sekarang still panggil aku dengan nama nur... sebab tu lah aku rindu nama tu dipanggil..as everyone know.. nur tu maknaya cahaya rite ? so tak ke aku bangga bila someone panggil aku dengan nama tu..aish.. idok ke cair teman dibuatnyerr... ! (hee~~)
hmmmmmmm....berfikir sejenak... (hee~~)
rasanya kalau orang panggil aku nur kan...mungkin perwatakan aku akan lebih menjurus kepada nama tu kan ?! ehem2..maksudnya akan jadi lebih baik solehah...( eh2.. x cukup solehah ke aku ni ?.. hee~~~)
x pelah...insyaallah...dengan izin allah segalanya boleh berlaku... doakan aku sentiasa menjadi nur di sisi insan-insan yang aku sayangi.. amin..



dialah orangnya !!!
jangan salah sangka..kami kawan je...
(hee~~)



No comments:

Post a Comment