kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Wednesday 31 October 2012

sejarah lama

bismillahirahmanirahim....
assalamualaikum...

its been a long time i haven't met him...almost a year i think...and of course i miss him so much.. i admit..he is the one that i have been in love with..tapi itu dulu..dah jadi sejarah hidup dah...but i still keep in touch with him and still be friends with him..two hours plus plus jugak la aku beborak dengan dia.. macam-macam cerita yang kami borakkan..mengenai kehidupan masing-masing..walaupun sejarah..it doesn't matter rite if the history weolls kenang semula..hmm..tapi walaupun sakit jugak bila teringat balik but i always take the positive part...sometimes rasa kelakar jugak bila teringat semula...remaja..biasalah kan? memang semua pernah mengalaminya kan? (hee~~)

but now.... i am the different person..i'll be more matured (matured la sangat..hee~~) and always think in a different ways for what i'm going to do..yes...aku tak pernah kesal dengan apa yang pernah aku alami sebab aku tahu semuanya warna-warni kehidupan aku...and aku accept je warna-warna tu menjadi sebahagian daripada hidupku...dan juga berharap semoga warna-warna tu banyak memberi kebahagiaan kepadaku..amin..insyaallah..


wassalam...

No comments:

Post a Comment