kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Friday 5 October 2012

surat ?!

bismillahirahmanirahim...
surat ?! surat apakah? surat cintakah? surat samankah ? surat ceraikah? (hee~~) sebenarnya , waktu mula-mula aku di universiti ni..weolls semua ada program kemahiran insaniah..objektifnya supaya kami semua dapat mempertingkatkan lagi keyakinan diri apabila berhadapan dengan orang ramai dan juga bagaimana caranya untuk mengendali diri sendiri dan orang lain..so..macam-macam aktiviti yg dilakukan.. semuanya best2 ! one of the activities , we are going to write a letter to the name that we get..but when you got ur own letter u dont know who are the writers of ur letter that u get it...so aku tahu kepada siapa yang aku tulis surat tu tapi aku tak tahu siapa yang bagi aku surat....understood semua?? (hee~~) if uolls tak paham jugak..uolls buat-buat jela faham yea... (hee~~)  and the best part is weolls semua tak kenal each other.. so what should we write about ? ! so semuanya main hentam jela apa yang kami nak tulis..ada yang meluahkan perasaan lah.. and ramai juga yang memberi nasihat....
okay..kisahnya sekarang sampai laar ni (buat kata orang utara) .. i still dont know who is the mystery boy or girl yang tulis surat tu.. i guess it would be a boy cause of the hand writing looks like  a boys... but i just only can guess..the truth is still i dont know !
but whoever the writers is.. thank you for ur advice...  hope to know and meet u after this......maybe it would be my jodoh soon..OMG ! (berangan lah eyda oii ! hee~~)

i wrote to him...

who is the writers ? !
wassalam...

No comments:

Post a Comment