kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Friday 28 September 2012

U !!

bismillahirrohmanirrohim.....

rasanya baru je lagi aku menjejakkan kaki ke alam universiti ni..dah nak habis aku part 1 kat sini..
serius..sumpah..aku rindu sangat zaman persekolahan aku...kawan-kawan aku.cikgu-cikgu.kelas aku..aish... semua dah jadi kenangan...

ok..enough about rindu-merindu..
sekarang nak cerita pasal kehidupan aku kat UiTM Pahang ni..
hemm..kat sini aku dikurniakan (:P) seorang teman bernama INTAN ZARINA BT ABD AZIS. panggilanya intan.. sama macam nama panggilan ma saya. (heee~~) alhamdulillah aku senang berteman dengannya and i really2 hope that she would be my friend forever..ye intan ye! (hee~~)...emm cerita sikit pasal story life dia. serius salute kat die..she has been through so many obstacles in their life and i know she's a strong girl actually...(yergh..go intan!) setahun yang lepas dia telah kehilangan ayah..her father got cancer..and aku bersimpati sangat dengan dia dan rasa bersyukur sangat -sangat sebab hidup aku masih lengkap..luv u so much ma and abah and kakak-kakakku and adik-adkku.. (hee~~) but nothing much i can do..just give her spirit to be strong strong and strong to go through her life... i always pray for your happiness.. (hee~~)

bercerita pula pasal study...yes ! aku perlu bercinta dengan saudara kimia saudara bio saudara fizik dan saudara matematik juga tidak ketinggalan ingin mengorat aku..(hee~~) memang aku sangat lah sangat membenci mereka semua..tetapi apakan daya aku terpaksa juga bercinta dengan mereka..(hee~~)

rakan sekelas pula..majoriti kelantanese boy.. bau budu sangatlah kuat..hadoy ma! kecek klate la aku..(hee~~)..tapi mereka semua best.. sentiasa bersepakat..katanya unite (unite ke? heeee~~) one more thing.. in my class only got 4 girls ! OMG ! maka probability untuk kami berempat memilih calon-calon sangat lah besar..( nak pulak aku ? heee~~) 2 girls..satu bernama NURSYAZWANI BT FAHMIZAR perak mari dan satu lagi bernama NUR QURRATUL AINI BT MOHD ARIFF kelantan mari..

lecturer pula...
ha...memang aku nak sebut satu-satu lecturer aku..tak banyak pun..6 orang je...ok first MISS THABITAH..she is my biology 103 lecturer..really happy go lucky person..always smile smile and smile..sometimes even angry pun she can still smile..oh my miss !!  tapi miss sangatlah baik dengan kami..(hee~~) next lecturer for physics 130.. MISS NORIHAN.. she's very a patient person.seriously ! dengan perangai budak2 kelas yang asyik melalak melolong mengalahkan budak tadika (hee~~) plus pula dengan kami ni yang susah sangat nak paham2 nih.. (hee~~) but she always give us an advice to stay focus and keep  try harder to achieve our goals.. thank you so much miss ! lebiu (hee~~) the third person our lecturer for chemistry 138.. SIR HENDRIE JOHANN.. unik kan nama sir ni..for the beginning nampak garang tapi last-last he's cool babe ! although he always physco us but we always love ur phsyco.. (hee~~) okay for bel 120 got two lecturer MADAM ASNI and SIR SHAMSUL HARBI.. my prince charming ! (hee~~) with him..our class become so enjoy and relax.. thankz sir ! then USTAZAH NORHASIMAH for ctu 101.. lastly.. our mat 117 lecturer.. MADAM ASYURA.. really kind hearted person... susah nak marah kami semua dan she so cute.. (hee~~)
hmmm....terima kasih banyak-banyak pengajar-pengajarku.. halalkan segala ilmu yang diberi dan sentiasa doakan kejayaan kami... mohon maaf juga atas segala kesalahan..

begitulah kisahnya pengenalan dunia baruku disini..sebagai seorang mahasiswa..macam-macam yang berlaku..pahit manis akan sentiasa menjadi kenangan dalam hidupku.. dan kepada semua rakan-rakanku part 1 AS117 2012 semoga berjaya untuk final exam kita nanti.. berjumpa pula kita di semester hadapan..insyallah..








































wassalam...

No comments:

Post a Comment