kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Tuesday 5 March 2013

saya tak kisah

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum...

berkawan biar seribu..bercinta biar beratus...berkawen biar berpuluh...
eh..macam tu pulak...haha :)
okay..saje mengarot malam-malam celik ni..

i dont mind with whom i would be friends..
tho sometimes he or she is not satu kepala with me... i still akan kawan dengan dia..
and one more thing, when i start to be friend with her or him... i would always be their friends forever..yo..forever !
tapi tapi tapi.....
orang cakap.. kena cari kawan yang betul..yang baik..yang elok perangainya..
tapi tapi tapi...
nobodies perfect la !
so..kawan jela dengan sape-sape pun... :)
tho some people would say that i is sombong....
tapi tapi tapi..
SAYA TAK SOMBONG OKAY !
cuma kadang-kadang agak malas melayan...maksud disini... saya sedang rimas...maksud disini.. saya kurang ada mood..maksud disini.. saya mahu bersendiri or ape-apela...heheh :P
so...
saya tak kisahlah..awak buruk ke cantik ke hensem ke cacat ke gedik ke gatal ke...saya tetap sudi kawan dengan awak...
kalau saya nampak awak and saya senyum tu..maknanya tu tanda salam perkenalan la tu..eh..boleh pulak camtu..heee~~
tak kisah..
nobodies perfect la !
thankz for being my friends beb...
xoxo <3 :P

bye


No comments:

Post a Comment