kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Saturday 29 September 2012

aku sayang kamu

bismillahirrohmanirrohim...

berbicara mengenai keluarga.. memang sesungguhnya aku memang tidak pernah berjauhan dengan ahli-ahli keluargaku... tipulah kalau aku tak rindukan mereka..aku rindu mereka sangat.. ya alllah.kurniakan mereka hidup yang sejahtera..tubuh badan yang sihat..serta jauhkan mereka daripada segala keburukan ya allah.. aku bersyukur..yup ! sangat-sangat bersyukur... mungkin sebelum ni , sebelum aku berjauhan dengan mereka aku tidaklah begitu menghargai keberadaan mereka..tapi bila dah berjauhan..aku sangat-sangat bersyukur mempunyai family seperti mereka.. tiada siapa yang boleh pilih familynya at pasar malam and tiada pun dijual bersepah-sepah kat mana-mana mall kan ? so..hargailah mereka selagi  kita dan mereka masih bernyawa..

untuk abah , mak , along , angah , ateh , adik.. i ( kakde) love uolls sooo much !!! muah! a big hug to uolls !!
dear abah n ma.doakan kami lima beradik supaya menjadi insan yang berguna dan berjaya dunia dan akhirat serta menjadi anak yang soleh dan solehah.. insyaallah.. ! xoxoxo (hee~~)


































wassalam...

No comments:

Post a Comment