kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Thursday 15 November 2012

tak faham

bismillahirahmanirahim...
assalamualaikum..

hey..aku pun tak faham lah..banyak yang aku tak faham actually...
first case..hati aku sendiri..aku pun tak faham dengan diri aku sendiri..hmm...its compicated u know...

second...about my F*****.. i dont know.. rasa macam dont have chemistry between each other..
and sometimes rasa macam ada pilih kasih antara mereka.. why? perlu ke macam tu...hmm...rasanya tak perlu kot nak membandingkan antara satu sama lain... and aku kadang-kadang tersepit di tengah.. between her and her...
sometimes aku pun rasa so down with them..ya..i'm not so good..so..please give me the spirit to make me strong..not make me down.. i dont know why..rasa macam diri ini dihargai bila ada sesuatu yang make them impress je..tapi if not..rasa macam x de ape2 pun kot..
but..i think my a*** always stand behind us.. he always give us strong tho weolls tak sedar..he is our strong actually...love u always !!


wassalam...

No comments:

Post a Comment