kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Wednesday 14 November 2012

keep silent

bismillahirahmanirahim...
assalamualaikum...

ehem-ehem... can i keep silent and just make it like nothing happen?
i dont know how to go tru this kind of situation...i need to answer the question that really tough to me to give the answer..aku takut..aku serik..aku tak rasa aku boleh... but i do feel okay when i with him..even got something that i think not so okay..but got so many thing that he dont know bout me..
tapi i dont want him to be frustrated tak bersemangat dan sebagainya..i want him to be fine !!
please....
because , when i dah sayang seseorang tu..aku akan sayang dia sepenuh hati....and dua kali dah cukup ajar aku segala-galanya...
macam-macam boleh berlaku...can i mention this quote..kalau ada jodoh , tak kemana..

hope u faham .... :/
sekian..
wassalam..

No comments:

Post a Comment