kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Saturday 1 December 2012

towards positive thinking !

bismillahirahmanirahim...
assalamualaikum....

hmm..today.. 01/12/12..officially become a part 2 student at uitm jengka  , pahang...dont know how to describes bout my feeling...but seriously i'm nervous , huh !!
okay..got so many thing yang bermain di benak fikiranku....

~ tak dapat nak sama bilik dengan lovely friends TAPI maybe got reason why aku tak sama bilik dengan dia..setiap yang berlaku ada hikmahnya okay !
~dapat bilik tinggi TAPI dapatlah aku menguruskan badan kan..if dah turun naik fourth floor tiap-tiap hari..
~bilik kecil TAPI dekat dengan bilik air dan tangga...itu sudah satu kelebihan kan?!
~tekanan air macam rendah je..nanti mesti selalu putusnya bekalan air...TAPI dapatlah aku belajar how to berjimat-cermat dengan air..dengan tidak memerlukan aku mandi banyak kali dan basuh baju banyak kali (ayat orang malas mandi) bukan malas..jimat..heee
~ rasa macam open sangat lah..TAPI.. ha , thats why la i have to learn  and practice how to tutup aurat dengan lebih sempurna kan!!
~  malas TAPI.. ha , da dekat dengan surau , rajin-rajin lah bertandang ke surau plus pulak dekat dengan library.rajin-rajinlah buat study group !....masih mahu malas??? no no no.. takde alasan cik nur rahida oi !!

okay..tu je kot... by the way..thankz to my mom , my dad , my adek  coz sudi angkut barang-barang aku ke gunung jengkarest nih..hee~~  i'm sorry if menyusahkan !! doakan aku baik-baik aja disini ya.. :)
wassalam...


haish...one more thing membuatkan aku sedih..my lovely hubby kena tinggal..so, no more amazing pictures yang dapat diupdate.. :(  later i'll bring u along okay :)



No comments:

Post a Comment