kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Saturday 13 July 2013

tumpang lalu

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum......
uolls puasa tak nih?? hehe
saje je..
saya bosan..
mengadap assignment
tak dapat balik umah
serabut kepala otak
dan sebagainya..
maka  this is the results..
terima kasih camera cyberlink youcam 5...
senyum semua !!!
happy breakfasting..
bye




with nur atiqah hasbollah

with qurratul aini

we are in love..ecececcee

sharp shooter nih !

okay..ini mengarut ! 

koboi in the house..yeeeeehaaaaaaaaa !

alhamdulillah..dah graduate dah.. (tipu tipu tipu )

oh tidak ! hangus terbakar ilmu saya...
eh..taklah..ilmu saya dihati..ngihihi :P

auuuwwww....chak ! 

mari kita letak mask timun bagi menyegarkan muka yg dah cute nih..wuahahahah

bayangkan kalau aku alien ?!!

what if i am oku people,,,,hemmm,,syukur diberi kesempurnaan oleh allah..

ok...hujan dah turun..angkat kain di jemuran..


polis bantuan dah datang !

muka mintak penampo

itu dia,,ahli sihir yg dah sihir diri sendiri..

kan dah cakap tadi..ahli sihir yg dah sihir diri sendiri..nilah jadinya..hee!
kepada yg annoying..maaplah yea..ini blog saya..

2 comments:

  1. amende laaaaa.... nanti biey cakap dkt tqah ..hahaah ...jahat edit gmbr dia cm tuh ...

    ReplyDelete
  2. mane ada edit.... tikah tau dah la..hehe

    ReplyDelete