kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Thursday 11 April 2013

technology oh teknologi

bismillahirrahmanirrahim..
assalamualaikum...

bumi berputar..
masa menapak , jalan menonong..katanya jangan pandang belakang
hari bertambah..katanya tak pandai nak berkurang..
begitu juga dengan teknologi..
teknologi oh teknologi...
katanya segalanya di hujung jari telunjuk.. :)

so as seorang makhluk yang dicampak di bumi allah ni..
of course perlu terjebak jugak dengan segala menatang menatang tu kan *menatang=teknologi :)
kalau tak menjebakkan diri..nanti dikata digelar dan dilabel sebagai buta it pula..walaupun diri ini hanya sekadar rabun ! :P

lambakan gajet gajet di pasaran membuatkan hati, kaki, tangan, otak dan denyutan nadi makhluk makhluk bumi jadi tak keruan menggilai segala gajet gajet yang ada..
mahu taknye..dari lahir dah didedahkan dengan teknologi..bukak mata dah nampak macam macam teknologi kat dalam labour room..eh mati pun sekarang dah berteknologi okay!..jadinya tak pelik kalau anggota anggota tubuh yang membesar serta pernah menjadi rakan sepermainan dan bersusah payah di saat suka dan duka bersama teknologi teknologi akan sentiasa memberontak mahukan segala macam teknologi yang ada.

aku dan teknologi...????!
seperti biasa kami bersahabat baik..
walaupun terkadang mereka mereka menyakitkan hati ini..
tapi itu maknanya aku perlu mengambil berat dalam kadar maksima terhadap mereka mereka
tapi saya berharap juga supaya kamu kamu tidak membebankan saya


sudah kau  merepek merapu meraban segala bagai
sebenarnya aku mahukan kamu !!













No comments:

Post a Comment