kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Monday 15 April 2013

emak-emak ku !

bismillahirrahmanirrahim...
assalamualaikum...

saja nak cite yang saya ada ramai mak...
kot kot lah kan tetiba satu masa nanti terhilang daya ingatan..so boleh la aku tengok balik blog ni kaaaaannnn!.. and ingatlah balik yang aku nih ramai mak..haaha :)

since my age was lepas pantang.. i started to has many mak.. due to my real mom is wanita bekerjaya..so ramai lah mak mak yang mengasuh saya !
i did'nt remember semuanya berapa..for sure more than one lah kan.. :)

paling aku ingat mak aku yang sorang nih... she have kind of disease like slow in action..and some people said lurus bendul or something like that lah kan...so time aku di bawah jagaan dia..dia akan ikut je apa yang aku nak..if aku tak makan..tak makanlah..if aku tak nak mandi..tak mandilah.... still remember i called her mak busu..i dont know what is her real name...what ever it is..i love you..thankz sudi jaga saya..
but allah lebih sayang kannya...a few years ago she left us. moga rohnya dicucuri rahmat.. al-fatihah

next...of coz lah ada next kan..kata ramai mak..haha
mak i yang sorang lagi nih...madam hasimah..hermm...very very banyak mulut.. tapi of coz she is kind hearted person..
she also had taught me mengaji.. everytime she cook makanan yg sodap sodap..surelah tekak ni akan merasa jugak...and until now..she always be my second mother yang always keep mumbling to me..tapi tak kisah lah.. apa apa pun lebiu.. <3

hermm...mak mak yang lain aku tak berapa ingat...but a trilion thank you to all my mak mak yang sudi jaga saya... sayang korang semua..
ha..nanti bertambah pulak collection mak mak aku..amboooiii collection uolls ! haha..yelah mak mertua kan..hahah bukan men lagi :P

so so so...
do respects to others..especially orang yang lebih tua dari kita and tak kisah lah siapa dia dengan kita..be respect ya !

senyum :)



bye


No comments:

Post a Comment