kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Sunday 24 February 2013

tahun last

bismillahirrahmanirrahim..
assalamualaikum...

 alhamdulillah..syukur kehadrat ilahi....
genap usiaku 19 tahun 1 hari 1 jam 36 minit.. :)
bila dikenang-kenang semula.. banyak peristiwa , pengalaman , dan pelajaran yang aku lalui sepanjang 19 tahun aku hidup... seriously rasa sekejap je masa berlalu.. and this is the last year of me berusia 19..means after this no more belas-belas but puluh -puluh..OMG ! tua dah aku kan..

of course the person that i would like to thank much is my mom and my dad..yelah kan..theyolls lah yang sentiasa sabar dengan perangai aku..and tak pernah jemu mencurahkan kasih sayang juga segala keringat dan tenaga untuk membesarkan aku..without them...sapelah aku... same goes with all my family..along angah ateh adek... luv uollss so much..

thankz jugak to uolls kawan-kawanku yang always sudi mencontengkan warna dan corak dalam hidupku..sayang korang jugak..thankz for all the wishes..the best thing is korang x dapat nak mandikan tepung kat aku..pandai kan aku lari balik umah..heheheh :)

so..really hope that in this 19 years old of me , would give me a lot of experience yang bermakna..
and aku sentiasa mahu jadi anak yang solehah..dan bahagia di dunia dan juga akhirat...insyaa allah...

happy birthday to me !!!!
chcolate cake...baked by myself tau...hehhe 
bye...



No comments:

Post a Comment