kisahnya....

My photo
Nur Rahida bt Sabaruddin.

Tuesday 1 January 2013

wahida vs rahida :)

bismillahirrahmanirrahim..
assalamualaikum...

hmmmmm...
ermmm...
errrrr...
nama awak nur farahin wahida bt mohd arsyad kan ? saya kenal awak waktu form 4 kan ? saya jadi rapat dengan awak pun sebab saya dah hilang kawan rapat saya kan ?
 ermm..saya tak tahu awak ni boleh jadi kawan saya..tapi masa menentu segala dan jodoh pertemuan di tanganNYA..saya bersyukur dapat kawan dengan awak..saya berterima kasih kat awak sebab sudi jadi kawan saya..awak kawan mendengar masalah saya..kawan berkongsi rahsia saya..kawan merempit !! :) kawan mengusya lelaki-lelaki idaman malaya.and saya harap sangat hubungan kita berkekalan sampai mati..insyaa allah..awak study molek tau..saya sentiasa doakan kesejahteraan hidup kita di dunia dan akhirat..doakan tuk saya jugak tau..
thankz sahabat ! luv u...
hamekaw!!..pipiku udah mengalahkanmu..ngahahha


sungai belakang..kenangan kita !







dek kerana hujan...hajat nak merempit dengan ninja and virago nih x kesampaiaan.. 


No comments:

Post a Comment